op zoek naar de tango - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van CREP - WaarBenJij.nu op zoek naar de tango - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van CREP - WaarBenJij.nu

op zoek naar de tango

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg CREP

22 November 2019 | Argentinië, Buenos Aires

Woensdagavond al een heel klein beetje "spontane" tango gezien op een leuk pleintje en dat smaakte naar meer. Slenterend door de wijk Palermo (tussendoor een bezoek aan het imposante Teatro Colon) en nog meer slenteren door Guemes Gallery en Avenida Cordoba wel mooie dingen van de stad gezien, maar steeds te vroeg of te laat voor Tango on the streets.
Dan maar 's avonds een heuse show bij Teatro Piazolla. We waren een beetje beducht voor te veel "show", maar het was fantastisch. Buitengewoon professionele dansers, maar ook het orkest was erg goed en een zanger en zangeres zorgden voor een goede variatie. Zelfs het eten was boven verwachting én we hebben zelfs nog een korte tangoles gehad. We zaten ook nog eens prima, dus we hebben genoten. Groter contrast met 3 uur door weer en wind een berg op en af strompelen is er bijna niet, maar alle ervaringen zijn dierbaar.

• 22 November 2019 - 15:13

Paul En Anneloes:

Lijkt me prachtig, zo'n show.
    We verheugen ons nú al op jullie tango-demonstratie in Nederland.
    Liefs

• 24 November 2019 - 07:06

Suzanne:

Nou... ik zie jullie nog wel op tangoles gaan in Breda :-).