nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van CREP - WaarBenJij.nu nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van CREP - WaarBenJij.nu

nog een nachtje slapen

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg CREP

29 Oktober 2019 | Nederland, Wagenberg

tot 20 uur met werk bezig geweest. Ellen alles ingepakt en voorbereid. Nog wat laatste klusjes, telefoon kwijt geraakt, weer gevonden na een uur zoeken en nu...... naar bed. Morgen om tien voor zes met de taxi naar Breda centraal station. Ik begin langzaamaan te wennen dat het bijna vakantie is.

• 29 Oktober 2019 - 23:47

Suzanne:

Laat ik de eerste zijn om jullie welterusten te wensen, een hele goede reis morgen en heeeel veel prachtige momenten in Patagonië!!

• 29 Oktober 2019 - 23:53

Paul En Anneloes:

We wensen jullie een prachtige reis.
    Laat ons maar lekker meegenieten!

• 30 Oktober 2019 - 02:34

Jan, Marlijn, Julius, Reinier En Emily :

Lieve Pim en Ellen,

We wensen jullie een hele goede vlucht en een waanzinnig mooie vakantie toe. We gaan jullie volgen en we kijken uit naar de jaloersmakende foto’s

• 30 Oktober 2019 - 08:22

Greg & Frederiek & Kids:

Lieve Pim en Ellen, geniet van jullie fantastische reis!! Nu al benieuwd naar alle avonturen! Liefs uit Haarlem

• 30 Oktober 2019 - 10:55

Steven:

Een ongelooflijk mooie, leuke, bijzondere, fijne, veilige en toffe reis gewenst!
    Geniet ervan!!!
    Groetjes Karin, Stijn, Koen en Steven